Öööörn.. ööööörn.. ööööörrrnnn!

Kött fiiiifan!

Vem vare som bokade teori och uppkörning? Kan det vara Connie? Klart det är lilla Connie. 

Jäklar vad bra det känns. Känns nästan som om att jag redan har lyckats att få körkortet. Så bra känns det. Men det är ju en bit kvar tills jag har det. Teorin lyckades jag få den 26 mars så det är inte så långt kvar. Men det finns ju en gräns som jag måste fixa teorin innan. Den 1 april så kommer det läggas till en extra del till halkan. En så kallad "teori-del" som kommer att kosta ca 700 kr och ta upp 3 timmar av ens tid. Helt klart ovärt. Så därför fixade jag teorin innan. Kanonkul. Själva uppkörningen gör jag i Enköping den 8:e april klockan 8 på morgen. Blir prima. Kommer ju inte vara så himla mycket folk ute. Eller jo.. lite grann; slipper ruschen runt lunch iaf!

Jag är nöjd. Då är det bara upp till mig att plugga som en riktigt madcap. Fooo shiiizle!


Skön text följer
Postat av: Amanda aka Amzie

Jaa, som en riktig madcap kan man säga. Lycka till hurru!! Kanske känns bättre om jag säger att jag skrev teorin tre gånger ^^ haha!

2009-03-03 @ 20:27:12
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: JoannaAmandaLo

Lycka till! Och jag failade min första uppkörning.. Det finns flera chanser! :)

2009-03-04 @ 09:44:47
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: Linnie

Men jag orkar inte att du använder the best word ever = madcap. Det är lixom inte ditt ord.. men okej, du får låna det

2009-03-04 @ 14:00:51
URL: http://whatsupmichis.blogg.se/
Postat av: Ninni

vem vare som boka? men vafan, varför lägger dom till massa skit så att man måste betala mer? varför connie???? men mycket duktigt av dig att boka teori&uppkörning :D LYCKA TILL!

2009-03-05 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0