Lika såld som en billig päls en rea-dag

Jag kan bli sjukt såld på en låt så det inte är sant. I alla fall om det är artisten James Morrison. Nej, inte Jim Morrison. Kalla mig störd eller vad ni vill men jag tycker att James är ett jäkla geni. Hans låtar har alltid ett visst budskap som sitter fint i öronen. Satt alldeles nyligen och pendlade mellan låtar på Spotify, som för övrigt är det bästa som har hänt internet nu när debatten kring nedladdning är så het, och lyckades ramla över låten "Once when I was little". Jag blir inget annat än nöjd när jag hör låten. Jag blir så glad att jag till och med hämtar gitarren och spelar med i låten. Riktigt bra låt. Men det är dem allra flesta låtar med honom. Påhittig artist och en alldeles unik röst. Den är lite hes och bidrar med det där speciella man vill ha. Hur som helst så langar jag iväg videon till låten som har fått min uppmärksamhet.


Skön text följer
Postat av: Linnie

Connie Connie Connie.. man önskar ju bara att du skrev oftare. Då hade man bara vart nöjd och inte sur. Men NU.. NU är jag sur

2009-03-13 @ 15:57:52
URL: http://whatsupmichis.blogg.se/
Postat av: Anna

Han är utan tvekan otroligt duktig! älskar hans röst. Och den där låten kan man inte mycket annat än falla för. Nej, aat klara sig utan Spotify just nu skulle inte gå;LOVE IT.

2009-03-14 @ 10:11:11
URL: http://aannamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0