Byter ut mig själv

Precis som rubriken säger. Jag borde byta ut mig själv. Allvarligt talat.

Sandra, jag och hennes kompisar var på kryssningen förra veckan, vilket var skitkul. Men under kryssningen så lyckades Sandra tappa bort sitt id-kort. Är ju inte så ovanligt med tanke på alla saker som hon alltid tappar. Det som hände efter är väl ganska självklart. Hon ringde upp bolaget som har hand om upphittade saker och sedan till polisen för att anmäla det hela. Vad jag förstod så hade dem inte hittat det. Men igår, precis när jag skulle borsta tänderna och lägga mig så blir jag tvungen att leta efter min tandborste som jag hade slarvat bort. Jag tar en runda inne på rummet för att kolla om den ligger där. Man vet ju aldrig med mig liksom. Lägger grejer överallt. Plus att jag stresspackade dagen då jag åkte till Sandra. Efter att ha tittat ett tag så började jag undersöka ytterfacket på min lilla väska. Till min förvåning så hittade jag ett id-kort som jag trodde var mitt men jag hade ju mina kort i plånboken. En närmare titt och och Sandras söta ansikte dykte upp. Kanonkul liksom. Hennes kort hade legat i min väska. Kan man vara sämre. Skulle inte förvåna mig om jag la ner det där. Jag är skön.

13:48 ! Måste koka kaffe!

Skön text följer
Postat av: analklåda

men jag undrar bara om snubben längst upp till höger verkligen är du för det ser inte ut som det



2009-03-06 @ 00:31:49
URL: http://whatsupmichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0