Spar sånt till soffan

Är det någon mer än jag som älskar att ta tidningen och sätta sig på toan och chilla? Helt underbart. Alldeles tyst och så har man en skvallertidning i handen som man frossar på. Jag gjorde nyligen en sån variant efter maten. Allt var perfekt upplagt och jag hade precis kommit fram till sida 7 i senaste se och hör. Då möts man av en sjukt sexig Laila Bagge, ja hon är riktigt het. Nyfiken som man är så läser jag ju igenom artikeln. Under artikeln så går någonting sönder inom mig. Laila gillar inte att mouwsa över huvudtaget! Så här lät det i hennes uttalande:

- Är kanske inte så pussig som mina partners har velat. Är mer: "Nu har vi pussats, nu räcker det". Jag får panik när någon är för kramig. Och att stå och hålla på utomhus, typ busstationen, det är inte jag. Sånt spar jag till hemma i soffan.

Kan man bli mer besviken som en kramig och pussig kille? Nej! Jag är sjukt besviken. Känns som om att jag får ge upp hoppet om Laila Bagge som fan. Känns som att Sandra kommer att vinna duellen om frikorten. Om Laila inte ens kan pussa sin egen kille på stan, hur ska jag kunna få henne att köra en "bend over" på kommando? Gaah! Nej men jag ger icke upp hoppet! Hon är ju singel... än finns det hopp!


Skön text följer
Postat av: JoannaAmandaLo

Förstår mig inte på dem som inte är pussiga av sig. :(



Har utmanat dig i min blogg. ;)

2009-02-15 @ 17:47:30
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv: ja, det var henrik lundin, och ja, jag gick från honom i bergvreten till mig i enögla, i högklackat och trasiga jeans ;o inget att rekommendera! ruggigt kallt, och halt..

2009-02-16 @ 10:35:27
URL: http://miiikaa.blogg.se/
Postat av: Lisa J-Z

Sv: asså HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA xD Du är skojsig du hahahah som tror att jag har körkort hahahah jag är faktiskt bara 15 år hahahahah riktigt roligt det där :)

2009-02-17 @ 20:26:19
URL: http://mylifeaslisa.blogg.se/
Postat av: Mange

Haha såg du Bagges stjärt från Let's Dance på aftonbladet.se? =)))

2009-02-18 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0