Alla hjärtans dag ångest

Vad säger man? Ensam på alla hjärtans dag igen. Finns det något sämre? Det känns riktigt värdelöst. Speciellt med alla par som spatserar på stan och alla ger varandra en öm liten kyss. Det ser ju riktigt mysigt ut. Jag vill också ha någon att pussas med. Men min flicka är ju flera mil bort. Jag har försökt att nå henne idag men hon jobbar tydligen. Typiskt. Gårdagen var ju inte bra den heller. Jag lyckades att tjaffsa med min flickvän, spy på förfesten och sedan däcka som fan. Känns det bra eller? Det jobbiga är att jag inte ens kommer ihåg vad hon och jag tjaffsade om. Enligt Mimmi och Co så var jag riktigt arg och "skrek". Låter helt sjukt. Men det var nog inte ens allvarligt. Hoppas jag. Jag saknar henne riktigt mycket. Jag saknar hennes ansiktsuttryck när hon liksom ser busig ut. Jag saknar hennes skratt när hon tycker att hon är riktigt nöjd. Jag saknar hennes små töntiga kommentarer som "du kan va" och "jag är arton år och jag får göra vad jag vill". Jag saknar henne riktigt mycket. Men som tur är så kommer hon hem om precis en vecka. Det blir skoj.

Idag så var jag för övrigt på Colorez.se butik. Hittade två tishor och en klocka som jag tyckte var fina. Fick också en scarf eller vad man ska kalla den av ägaren. Hon sa att det var ju ändå alla hjärtans dag så det var riktigt kul. Jag blev glad. Jag lade ju upp två bilder på en t-shirt och en klocka som jag skulle köpa därifrån men det blev tyvärr inte någon av dem. Klockan fanns inte i butiken, vilket var rätt så tråkigt. T-shirten fanns men jag köpte en annan grå som var sötare. Motivet på den var lite mer genomtänkt och tufft. Nästan lite söt. Okej, den är riktigt söt. Klockan blev en lite mera retro version av den jag ursprungligen tänkte köpa. Men den får duga. Blir en fin blandning. Nu ska jag nog allt jobba.

 
Langar den nu nuvarande bästa kärlekslåten från Sverige. 

                                           "Saknar dig"

Skön text följer
Postat av: Linnie

Jag saknar att komma hem till Sandra och mötas av Mozart på altanräcket eller i datarumsfönstret. Och så saknar jag Sandra lite också :P Men mest Mozart

2009-02-16 @ 19:53:28
URL: http://whatsupmichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0