Jag är

Asså. Man får ju bara glädjetårar! Jag har lyckats roffa åt mig ett flertal turer på jobbet den här månaden. Finns ju bara en sak att säga åt det.. någon kommer att vara en rik kille i Rhodos.

Gårdagen var helt galen för mig. Jag lyckade verkligen spendera hela dagen vid datorn. Jag fattar inte hur det gick till. Skärpning Connie. Tanken var visserligen jobb och träning men jag fick en skitfin lårkaka under tisdagens träning. Jobbet blev ändrat till söndagen istället, vilket kändes skönt; men ändå så jävla fel!

Idag ska jag spräcka oskulden. Jag ska spräcka den så hårt att jag kommer ha ont i flera veckor.. okej, jag skojade. Jag ska bara på systemet idag, som vilken vanlig jäkla alkis som helst. Samuel och jag ska vara galna ikväll!

Tjoflöjt!

Skön text följer
Postat av: Elmina

Trevligt .. jag längtar till Rhodos! :)

Vad hittade du & blåbär på ikväll då ? :)

2009-04-28 @ 01:26:29
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Elmina

Jaa, absolut ska vi hälsa på er! :)

Ska bli av kul att träffas igen! :D



Jaha, niice .. !

2009-04-28 @ 17:18:28
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0