Rädslan av att tappa det allra heligaste

Nu har jag spenderat ex antal timmar på jobbet. Lugnet har äntligen hittat fram under kaoset, vilket är skönt. Så nu sitter jag här och slöar som vilken vanlig latmask som helst.

En sak som har stört mig ganska länge är det här med toaletten. Men ni vet. Det som många killar säkerligen gör utan att erkänna det. Att man helt enkelt sitter ner istället för att stå upp när man kissar. Hör ni hur det låter? Att vi som killar sitter ner när vi kissar. Det skulle säkert få de allra mäktigaste personer från alla tider att rasa, I think. Men man är ju helt enkelt för lat. Det är ju så bekvämt att sätta sig på en skön toalettstol och bara njuta. Att ställa sig upp och böka med brallorna för att få ut lillen är i många fall riktigt jobbigt. Och inte nog med det så har jag ju även ganska löjliga tankar på om att tappa snoppen. Skitlöjligt. Men jag menar, att sitta ner gör ju bara tjejer. Så om man sitter alltför mycket på toaletten så finns risken att snoppen trillar av för att förvandlas till motsatsen. Kom nu inte och säg att tanken inte har slagit er, mina manliga läsare. Jag tänker på det varje gång jag sitter på locket. Nästan som en ångest känsla. Fast det är ju lika töntigt som att säga: "If you don't use it, you'll lose it".

Skön text följer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0