Länstyrelsen, så älskvärd

Gaah! Vilket jäkla land vi bor i. Jag är så otroligt nöjd med Sverige.

Imorse, klockan 08:00, så skulle jag äntligen få köra upp. Jag var otroligt redo. Sömnbristen var ett faktum men det skulle inte hindra mig från att fixa uppkörningen. Ögonen hängde nästan ner till knäna och jag kände att mina händer skakade. Helt plötsligt ur det blå dök en ganska storvuxen handledare upp. Han kom fram till mig, hälsade och var sjukt trevlig. Jag kände att det är tar jag i hamn. Men då släppte han stenen över mig. En 3600 kg sten. Boom.

- Tyvärr, du kan inte göra uppkörningen eftersom riskettan är icke gjord.

Jag blev så besviken och arg att jag nästan bara ville välta bordet under oss. Sedan så fick jag en extra kommentar, som toppen över i:et liksom.

Dina pengar som du betalade för det här kommer tyvärr att ses som förbrukade.

Herregud. Nej, men visst. Jag är ju rik som ett jäkla troll. Jag kan strö cash runt mig. Tjoff. Jag är så sjukt sur. Tanken var ju den att jag skulle fixa riskettan efter uppkörningen och sedan fixa teorin. Ja, jag klarade inte teorin. Men careface. Jag var bara ett tard när jag gjorde den. Hade jag fixat den så hade riskettan inte varit ett problem. Ni som ska ta körkort nu efter 1:a april förstår vad jag pratar om.

Länstyrelsen svarar inte heller på telefon. Jag är så nöjd. Dem får fan ta och svara så att jag kan gnälla som en galenpanna.

Skön text följer
Postat av: anna

Låter som om du haft en väldig bra dag ;o

2009-04-08 @ 15:53:07
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0