Kondomblåsning i näsan och min vän Laila?

Måste faktiskt ta och dela med mig av mig otroligt sköna dröm jag hade inatt. Det var hur som helst natt och jag var med min familj utomlands, var vet jag ej. Vi var på väg upp för nån gata och helt plötsligt så trillade vi in i en butik där allt bestod av porr. Helt sjukt. Killen som ägde butiken frågade mig om jag kunde ta en porrdocka och testa den. Bara för att se om den var "okej" att sälja. Jag fick givetvis betalt. Men det sköna var att man var tvungen att blåsa upp den på ett speciellt sätt. Och eftersom dockan bestod av två dockor så var man tvungen att sätta den ena dockan på huvudet för att sedan stoppa huvudet in i den andra dockan. Det enda man kunde göra för att blåsa upp den var att blåsa med näsan. Det såg sjukt galet ut. Men han gjorde det. Och min dröm var klar.

Skön text följer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0