Händer alltid nåt kul på pendeln

Ja. Nu är den här igen. Min otroligt galna blogg. Intresset för att uppdatera bloggen har varit lite avsvalt. Men efter att ha räknat alla kommentarer om hur dåligt uppdaterad bloggen är så har jag tagit mig i kragen.

Jag har insett en ganska tragisk och dyster bieffekt av att fylla tjugo år. För vissa så är det dettta inget problem. Men jag, en snål jävel, tycker att det inte är okej. Priserna har ju gått upp som fan. På nästan allt. Alla sköna priviliger som man hade när man var nitton är som bortblåsta. Busskort är ett schysst exempel. Ett busskort kostade mig 285 kr som nittonåring men nu när man är tjugo år fyllda så kostar ett busskort 607 kr. Skön höjning UL! En sån sak gör ju bara att den här mersmaken man fick för systemet att sakta kylas av. Det blir ju mindre kul. Allt kommer ju sluta med att man går runt och kallar sig för Calle, rakar sig varje dag, smörjer in sig med sjukt mycket smör för att efterlikna en femtonåring i ansiktet och sedan ljuger om sin ålder. Allt bara för att kunna få billigare priser på både buss och pendel.

Idag höll jag på att åka på en liten smäll i plånboken. Ett par sköna kontrollanter trillade in på pendeln. Dessa ville ju kolla in min biljett som jag självklart att köpt till reducerat pris, trots att jag är tjugo år. Jag vet inte riktigt varför jag det blev en reducerad men jag har väl inte smällt åldern tjugo än. Jag lyckades hur som helst komma undan men bara med anledningen att jag nyss hade fyllt tjugo. Sicken tur! Annars hade hon tagit min plånbok och pålat den med en 35 cm lång dildo; på plats! Lite senare på pendeln mot Bålsta så trillade det in 3 afrikaner och en liten flicka som såg ut som ca fjorton år gammal. Flickan var tydligen tillsammans med en av dem och bar också även på deras lilla barn. Jag satt och hoppades på att flickan egentligen var 20 år gammal men led av en sjukdom som fick henne att se liten ut. Jag hade nog fel rätt så fel. Tänk er Amy Diamond, fast två år yngre. Helt sjukt. Med ett barn i magen. Såg skoj ut. Pendeln i Stockholm är en helylle plats.


Skön text följer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0