Goooo titties!



Nu är min otroliga resa i sommar betalad. Resan till Rhodos. Jag känner mig pumpad och helt vild redan nu. Pause? 2 veckor ska vi vara där. Jag kan säga att förra året så var jag helt slut efter bara en vecka i galenstan. Kommer kroppen verkligen att hålla för 2 veckor? 2 veckors konstant krök och mingel. Herregud. Jag kommer att vara ett helt jäkla komplett utehak när jag kommer hem.

- Ska vi dra till 90s på fredag?

-Va? Varför då? Connie är ju här...

 Undrar hur länge jag sover den första veckan. En skön grej är att jag kommer hem den 21:a juni och jobbar den 22:a juni. Tänk om vi kommer hem på natten. Kan bli riktigt, riktigt kul. Arlanda - Enköping, dirr. Jag kommer rulla in på jobbet. Brun, sliten, full som en jävla galning och fortfarande "dansrytmen" kvar i kroppen. Tanterna kommer att bli vilda. Ingen kommer att gå säker.

Skön text följer
Postat av: Elmina

Jaa det blir niice :)

Vet inte riktigt än .. :)

2009-04-29 @ 14:00:34
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0